lördag 6 september 2008

Lördag kväll

Tvn har inte mycket att erbjuda så då hamnar man här istället, har just anmält mig till en kort tävling så i slutet på månaden får jag ett paket som jag ska göra ett kort av, helt underbart roligt :)
Men nu börjar jag känna att jag är less på att ha alla saker över hela köksbordet så jag har suttit och spånat på en ny idé och jag tror att de kan bli riktigt bra, pappa kommer dock måste hjälpa mig en hel del med kapning och så tur jag ska på ikea i oktober då kan jag införskaffa alla grejer som behövs. Hyllplan osv, äntligen ska jag få en pyssel hörna :)
Där jag får ja ha allt i pysselväg, kommer bli perfekt i min lilla pyssel vrå..

Fick en underbar kommentar av min ändå underbarare syster, tack snälla älskade syster får de fina orden. I dag behövdes de verkligen orden gjorde mig på bättre humör, du är guld värd!

Nu är de dags att gå i säng snart, känns efterlängtat!

1 kommentar:

Gårdsromantik sa...

Så perfekt med en egen pysselhörna.

Hälsningar Maud