onsdag 24 september 2008

Onsdag..

Har sovit sjukt gott inatt, vissa drömmar gör att man inte alls vill vakna åtminstonde inte ensam..
Vilda har under natten grävt ner sitt grisöra under mitt täcke vilket jag inte märkte förrens jag vaknade, blir en dusch idag de är ju ett som är säkert..

Idag har vi inte så många planer bara de vanliga vilket innebär prommis lite träning och sen pluggning. Alltid lika spännande, not..
Har även tänkt ta tag i tvätten började starkt igår med att tvätta en maskin men sen dog de av får försöka göra de idag istället!
Jag lyckades ju iaf fixa min dammsugare igår, inte konstigt den har sugit dåligt och luktat bränt påsen va proppfull. Men de va ju lätt åtgärdat och nu är den som ny igen :)

Imorrn ska vi iväg på klubben på kvällen och kika på tävlingar, blir trevligt med en tjejkväll där ute med fika och mys i de numera kalla höstvädret..

Nu är de dags att slita sig från morgonstunden vid datorn och börja göra nånting vettigt.

Go morron gott folk!

Inga kommentarer: