torsdag 11 september 2008

Torsdag

Fullspäckad dag har hunnit med en hel del faktiskt, har pluggat och städat som en tok för att senare kasta i mig lite mat innan jag åkte iväg på hund träning med min lilla skatt..
Hon åkte buss för första gången och klarade de med glans, hon la sig och sov i mitt knä och va inte alls brydd i allt skrammel..
Hundträningen gick så otroligt bra, jag har en fantasisk hund! Hennes hundrädsla var som bort blåst istället skulle hon leka med allt och alla och va totalt överlycklig över att få träffa alla, så skönt att se att hon inte behövde vara rädd..
Hon lekte till och med med Gera (Ninas labbe) dom hade riktigt roligt trots storleks skillnaden..
Carina du är en ängel som har låtit mig ha Vilda i mitt liv, finns inga ord för hur glad jag är att hon hamnade just hos mig!

Nu är de badet som gäller, bäckenet är inte så glatt längre har rätt ont men de va de värt!
Har varit en toppen dag och imorrn kommer blir kanon också, jag längtar redan :)

Kramar

1 kommentar:

Carina A sa...

Vem som är ängeln i detta sammanhanget kan vi ju disskutera =)...ha en bra dag!
Kram C