lördag 20 september 2008

Lördag

Oj länge sen jag uppdaterade jag som oftast försöker skriva minst en gång varje dag men sista dagarna har de varit totalt fullt upp från de jag klivit upp tills jag gått i säng..

Så vad har hänt kortfattat under dessa dagar? ja en hel del jag och Vilda har tränat i massor då de kommer bli lungt i veckan efter operationen, jag har bytt hårfärg och ja de blev helt okej.
Jag har firat älskade Tanya som fyllde två år. Jag har varit på polisen och gjort min första anmälan och de gick över förväntan om än handsvetten kändes enorm.
Jag har haft myskväll med film och tacos, ja jag har hunnit med de mesta förutom att träffa finaste som har jobb vecka i veckan, får ta igen de sen :)

Ikväll är planen, soffan och gosch vad jag längtar ska bli så skönt med en slapp kväll bara jag och vilda nerbäddade i soffan Underbart!

Kram

1 kommentar:

Carina A sa...

Operation? menar du tanddragningen? eller har jag missat nåt =).
Ha en skön Lördagkväll i soffan...du och vackra Vilda.
Jag ska bada kineser ikväll jag....det tar en stund med bara en arm...Kram