söndag 7 september 2008

Söndag

Sen uppdatering idag, är faktiskt snäppet bättre idag känns lättare att gå om än de går väldigt sakta..
Har iaf kunnat sitta och pyssla lite grann idag, blev ett julkort med magnolia stämpel på jag hoppas verkligen jag ska få mina magnolia stämplar till veckan då blir de massor av pyssel :)
Sålde även en kort idag, ett av mina favoriter men nu får nån annan glädjas åt de!

Har även pluggat glosor i engelskan, herregud va många de är på varje kapitel måste fråga läraren på onsdag om de är meningen att vi ska kunna precis alla..
Är de så kommer jag måsta plugga glosor varje dag för att ha en chans plus att jag ska hinna med att läsa och all grammatik! de kommer bli tufft så är de bara...

Imorrn kommer vi missa måndagsträningen då jag inte alls har ork att gå dit och stå ute i kylan, så vi hoppas på emmyträning istället längre fram i veckan!

Och självklart kommer jag träffa R då jag kommer hem de är efterlängtat!

Nu är de dags för vila igen

1 kommentar:

Mirabyll sa...

Tjingeling! Tack för kommentaren i min blog! Trisst att du inte får fram biljetterna när du laddat hem dem. Antagligen så saknar du programmet som heter Word, många har Works istället och det funkar inte. Om du vill kan jag skicka biljetterna som en bildfil till dig på mejl - så kan du skriva ut dem, du också. //Mirabyll