tisdag 9 september 2008

Kväll



Dagen har övergått till kväll medans jag försatt mig i pysslandets värld, jag har suttit och grejat mest hela kvällen.. Kunde inte låta blir att springa in på en pysselaffär idag och där hade dom PRO maker pennorna, mamma va så underbart snäll och köpte några åt mig! Tack än en gång jag är så glad att du köpte dem..
Detta gör ju inte att jag längtar mindre efter mitt paket som kommer i slutet på månaden, spola fram tiden så jag får fler av dessa pennor :)
Detta är iaf kvällens alster, jag har alltid saknat ett bokmärke (bokmal som jag är) kom då på iden med att göra ett eget, jag är dock inte helt nöjd va inte riktigt som att göra kort men de kommer väl de också...

Min mail har fått nått krupp tar mig inte ens in på hotmailen, irriterande då jag ser att jag har tre nya! Ja ja hoppas de funkar imorrn!

Nu är de dags för duschen sen sängen, ska på skolan imorrn!

Go natt

Inga kommentarer: