söndag 21 september 2008

Söndag!

Helgen är nu över, den blev rätt hektiskt och inte speciellt mycke sömn men vad gör de då man har trevligt?
Igår när jag la mig vid halv ett mycke senare än jag planerat så ides jag inte ställa klockan, så vi som till efter nio idag vilket va riktigt skönt!
Nu väntar vi på att klockan ska slå tolv så vi kan gå på Godis huset, alltid är de söndagar jag måste dit och då öppnar dom inte förrens tolv!

Idag är planen först prommis sen plugga och jag känner inte peppen jag hatar engelskan så är de bara de är ett konstaterande.. Svenskan funkar bättre har några frågor där som jag ska försöka svara på idag!

Ska även försöka dammsuga idag och torka av golven vi får se hur de blir! Lite träning med lillan också så klart!

1 kommentar:

Carina A sa...

Halloj!
Du blev jättefin i den färgen....ja, man tröttnar ibland på sin hårfärg...

Det blev hela 3 timmar ute i naturen idag...jag "mös" till max...och hundarna också...speciellt Wilma tror jag...ja det hörde du ju i telefonen =).

Nu är både jag och hundarna helt slutkörda...kyckling i ugnen och sen blir det softa soffa HELA kvällen.

Kram