måndag 8 september 2008

Tisdag morgon


Jag ska älska dig tills jag dör....


Tidig uppstigning, både jag och Vilda va sjukt trötta men de va bara att kliva upp och börja göra sig i ordning. Nu är vi iaf hemma ska snart iväg och handla både mat och annat, maten kunde jag gärna hoppa över inte alls roligt och massor med pengar går..


Slänger in en bild på mina underbara syskonbarn som va här för någon helg sedan, bilderna är inte av bästa kvalite men med en helt underbar känsla. Dom barnen är mitt liv jag älskar er ofantligt mycke <3


Lite pyssel har de blivit här är resultatet!



Dags att sätta igång annars blir inget gjort idag!

1 kommentar:

Katarina Nimrodsson sa...

Oj så fin bild på dig och Vilda
Vilka fina kort du har gjort du är så himla duktig både på att måla och få till kort som blir helt underbara Hoppas att dom ny pennorna är bra
kramar från avanäs