måndag 8 september 2008

Måndag!

Förnyelse av garderob till vilda har dagen handalt om jag har sytt som en tok och resultatet blev riktigt bra, ska lägga in bilderna imorgon alldelens för slö för att göra de nu då kameran inte är rensad på en månad...
Har en overall kvar att sy denna blir nog min favorit iaf i färgen den är turkos och vit helt underbart fint tyg, hon har faktiskt både fått tjejiga overaller och lite tuffare! allas röster har fått sitt med andra ord :)

har även grejat en del med kort idag komme mig in på en helt underbar blogg för oss kort tokiga där hon helt gratis skickade massor av fina saker till mig, tack snälla du än en gång!
För er som undrar vad jag pratar om ta en titt på hennes sida http://mirabyll.blogspot.com/

Ikväll ska jag packa ihop alla mina saker som ska med hem imorrn och försöka glutta lite på tv dock går bägge programmen jag vill se samtidigt hm vi får se om de blir Koja till slott eller singelmammor!

ha en underbar kväll!

1 kommentar:

Carina A sa...

Hej Gumsan =)
Kan jag få beställa ett kort? Det ska vara det finaste kort du kan tänka dej att göra.....jag ska ge det till en person som jag tycker jättemycket om....så kortet ska lysa värme och kärlek...dock inte kärlek som i kärlek med sin käraste...utan kärlek som i kärlek till en vän...
Krångligt ? *skrattar*
Du förstår nog hur jag menar =).

"Saker" du gärna får ha med på kortet förutom de självklara sakerna så att det passar till just den personen från just mej:

*1 Hund ( EN nakis kanske =)
*Skog
*Smärta i kroppen

Vet ju inte vad du har för grejjer i ditt kortpysslande men detta får väl bli en utmaning om inte annat...Vad tar du för ett kort? Maila mej eller skriv i din blogg.


Kram C