måndag 15 september 2008

Måndag!

Väckarklockan ringde argt på mig imorse, varken jag eller vilda va speciellt peppade på att kliva upp men vad gör man lika bra att dra sig upp från sängen och försöka vakna till liv..
Senare kom mamma med tillhörande vovvar och vilket liv de blev Vilda skrek som besatt och jagade hundarna helt överlycklig över att få se dom! Hon är bara för underbar min lilla tös.

Kom mig till optikern men inte hade dom bågarna jag ville ha utan jag fick beställa hem ett par istället så jag måste tillbaka på onsdag och pröva klart så förhoppningsvis har jag dem om 2 veckor ska bli så skönt!

Jag och mamma drog till vännes och kikade in på världens bästa pysselaffär, man önskar att man hade mycke pengar då man går in där finns hur mycke som helst. Men idag hade jag en mycket sparsam budget då jag inte alls har några pengar just nu! Ska iaf på pyssel träff den 27e ska bli jätte roligt, kanske träffa nåt trevligt folk!
Sen är de ett intresse både jag och mamma har vilket är jätte roligt!

Senare kastade jag i mig en pizza, fy skäms *jag ska börja träna nästa vecka, eller hur?* för att sedan skynda vidare till hundträningen. Vilda skötte sig som vanligt perfekt hon förvånar mig varje gång. Sitt stanna kvar börjar nu sitta och vi har börjat träna fot med insättning vilket hon verkar tycka är rätt roligt! På torsdag är de träningen igen då ute på ön tillsammans med "emmy" gänget ska bli jätte roligt att pröva på agility igen.

Nu är de dags att beskåda mina inköpta prylar för att sedan kasta sig i sängen och säga god natt!

Inga kommentarer: