tisdag 16 september 2008

Tisdag...



Ännu en grå och tråkig dag, förstår inte vars dessa underbara höst dagar är med riktig kyla och sol? Vi får hoppas att de kommer iaf!
Vi började dagen med att skicka iväg ett mail som jag skrev på bra nog länge innan jag tryckte på skicka knappen, förhoppningsvis går detta vägen skulle vara helt underbart de ser iaf lovande ut!
Sen blev de långprommis och tydligen hade bräntis friluftsdag idag för de va ungar tamme tusan överallt, vilda tog dock detta med ro men med en konstig blick!
Vi tränade lite under promenaden och de gick bara fint för lilla tossan.

Väl hemma plockade jag undan lite grann, kan inte förstå att man måste städa jämt och ständigt aldrig får de vara snyggt några dagar!
Ikväll borde jag dammsuga men pysslandet lockar mer måste jag säga, R jobbar ändå ikväll så då blir jag solokvist så kan jag lika gärna sitta med mitt pyssel!

Batterierna i kameran är på laddning så bilder på korten kommer snart!

Ska se den nya serien som börjar på 4an ikväll också, jag hoppas den är så bra som jag hoppas kanske blir de en riktig flopp!
Jag kommer iaf sitta bänkad klockan 21!

Imorrn är de fullt upp ska på skolan, handla och hinna förbi optikern en sista sväng också ja de går nog bra!


Två ängla hundar, en sprider sitt ljus på jorden en i himlen. Siri hade namnsdag igår, grattis älskling!



Inga kommentarer: