tisdag 23 september 2008

Måndag!

Nu har jag bestämt att lösenords skydda min blogg detta av många andledningar men främst för att jag tror att de finns en del som läser den som inte bör läsa...
Skicka ett mail eller en kommentar med eran mailadress så kommer ni med på listan över vilka som kan läsa här. Jag kommer endast ta med dem som jag känner och har personlig anknytning till för att minimera risken att någon som inte ska vara här dyker upp..

I slutet på veckan kommer jag att låsa....

Så idag blev en kanondag tillsammans med Nina & hundarna, vi åkte först ut på klubben för lite träning ocg Vilda skötte sig kanon bra :) Hon tycker inte alls om balans hindren men de ska vi öva på tills snön kommer. Tunnlar,däck och hopp är inga problem hon seglar över och rusar igenom! Min lilla älskade pärla..
Här kommer bilder från morgonpromenaden och från klubben..




Jag älskar dig så de gör ont i mitt hjärta, du är mitt allt.

Lämna mig aldrig..

Senare blev de en shopping tur för oss tvåbenta, hittade faktiskt lite grejer :)
De blev ett par NIKE mjukisar som är ybersnygga och en svart/klarblå randig cardigan, känner mig mycket mycket nöjd!
tack för en super trevlig dag..

Nu är de dags att städa och byta i sängen tror jag om jag nu orkar...
Kramar

3 kommentarer:

Carina A sa...

Men är hon söt eller söt? =).
Ja, min mail kan du...vill såklart fortsätta läsa din blogg...låst eller inte. Ganska skönt att ha en låst blogg...då kan man vara mer öppen också på ett annat sätt än då man inte vet vem som läser.
KRAMEN

Katarina Nimrodsson sa...

Hej gumman
Så otroligt fina bilder på godingen Vilda hon är ju bara för underbar det lilla busfrötet Längtar tills vi ses igen

kramar om er båda

Anonym sa...

Vilken goding hon blivit lilltösen ..ser jättefin ut..Ha en fortsatt fin höst och lycka till med framgångar Mvh Helena