onsdag 3 september 2008

pyton..

Vilken jävla ap dag, bäckenet känns som de är av pendlar mellan sitta stå och ligga..
Jag som hade tänkt plugga idag och städa men de är inte ett alternativ längre, nej de får bli en annan dag..
Bäckenet är nåt av de värsta jag vet när de blir så här illa hur jag än gör så gör de ont, förbannat ont..
Jag börjar fundera vad som är fel när de inte hjälper med mina vanliga tabletter, måtte de inte vara nått nu de är de sista jag behöver..
Stackars lillan får bara ligga inne har varit ute och kissat henne men de blir ju så nära som möjligt då de gör så ont att gå..

Ja ja över till något annat jag måste bli på bättre humör :)
Har fått nya uppgifter att göra på svenskan så nu hoppas jag att böckerna kommer snart men under tiden får jag göra de jag kan och hoppas på att de inte blir bokrecension till veckan..

Självklart kommer bilder både på frisyr och glasögon, håll dig bara lugn carina du ska inte tro att du ska missa nått trots att du bor så långt bort. Du ska få massor av bilder ;)

Jag saknar dig

2 kommentarer:

Carina A sa...

Jag saknar dej med =), skönt att du äntligen kommit hem från akuten och att du fått lite mediciner som förhoppningsvis ska göra dej bättre!
Jag om nån vet hur det är att ha ont i bäckenet så jag vet hur för djävliga smärtorna är...ta hand om dej nu gumman!
Kram så kan vi höras imorrn!
/Carina A

Carina A sa...

Haha, kom just på att din text: Jag saknar dej förmodligen är riktad till nån annan *jätteskratt*
( även om du säkert saknar mej med =))