måndag 22 september 2008

*hemma*

Då var man hemma från hundträningen, Vilda skötte sig bra trots hennes glädje över att se alla hundar och människor! På träffarna kan man aldrig tro att hon är så pass skeptiskt som hon är mot andra hundar de är kanonbra träning för henne med både stora och små..
Dock gillar jag inte då vissa hundar har en tendes att "flyga ut" mot andra hundar då jag absolut inte vill att Vilda ska bli skrämd. Förhoppningsvis blir de lugnt..

På torsdag åker vi ut på klubben både för att träna och titta på agility tävlingar ska bli riktigt trevligt..

Kändes tomt att komma hem idag, men de är väl för att de håller på att bli mörkt allting blir så mycket tråkigare.. Men samtidigt är de ju rätt mysigt men lite tråkigt är de att ljuset är på väg bort.. Tur jag har min vakthund ha ha ja jag vet inte om de är så mycke vakt hund men otroligt söt är hon ju iaf :)

De kliar i mina fingrar att få mig en träningshund igen, jag saknar Siris go och anda hennes glada sätt och hennes skall i hopp om att få mig att träna..
Jag saknar hennes energi, hon hade energi för flera och de är omöjligt att inte sakna henne..
Jag hoppas att jag får mig en "siri piri kopia" i vår, de kommer vara en underbar dag då vi sätter oss i bilen för att hämta hem ett litet energi knippe..
Längtar så de gör ont i kroppen, kanske har jag sån tur att jag får mig en heeler med samma sätt och energi som Siri ingen skulle vara lyckligare än jag...
Då har jag fått tillbaka en del av Wilma i Vilda och kanske får jag tillbaka en del av Siri i den nya..


Men detta är ju som sagt bara drömmar, jag hoppas verkligen att min dröm slår in.....

Nu duschen, lite telefon surr och senare sängen!

*saknar dig*

1 kommentar:

Katarina Nimrodsson sa...

jag kan förstå att du saknar Siri för den hon var Alltid täningsvillig det var ju nåt hon verkligen älskade och så var hon ju så duktig lärde sig sakerna på en gång och hon ville verkligen göra rätt Jag saknar också henne mycket det är ingen som står i fönstret och väntar när jag kommer och rusar imot mig när jag kommer in Men vi får hoppas att hon har det bra i ladet nanini där hon får busa och leka utan smärta

saknaden är stor

många kramar om mamma