onsdag 24 september 2008

kväll

Blev en fullspäckad dag trots allt, ringde Nina på morron och vi bestämde oss för att åka och träna för att sedan luncha ihop. Vilda skötte sig kanon även idag om än hon inte alltid är så lätt motiverad men med lite kamp löser sig allt med Vilda och fokuset är tillbaka igen.
Efter en timmes träning där bägge tjejerna gjorde kanonbra ifrån sig begav vi oss mot subway och en gooood macka till lunch, underbart!

Väl hemma började jag tappert städa undan men tappade rätt fort suget så de blev lite pluggning istället. Känner mig duktig som iaf har öppnat böckerna idag ska försöka sitta en stund ikväll också..

Efter middagen tog vi oss en riktig långprommis när vi kom hem hade de redan hunnit bli lite mörkt ute, helt sjukt vad fort de går nu snart är de mörkt redan vid 4...
Så nu är jag nyss uppkliven ur badet blir dock ingen längre badning som vanligt eftersom de är de värsta Vilda vet hon blir som en gnällspik..Stackarn

Ikväll ska jag se den nya serien på 4an med persbrandt den verkar kanonbra!

Fattar inte att de kan känns så ensamt utan en persons närvaro, kanske alldelens för länge sen jag hade samma känsla...

Kram

1 kommentar:

Carina A sa...

Och jag förstår det är min närvaro du saknar *skratt*
Kram C