söndag 14 september 2008

Söndag!

Helgen är snart över och den har gått otroligt fort, om än de till mesta del har gått till att plugga.
men de är likasåbra de för imorrn kommer jag inte hinna sitta och plugga nånting då jag ska till optikern vid 9 sen vid 15 veterinären för att sedan skynda mig hem slänga i mig mat och fara på måndagsträning. Fullspäckad dag se nanting!

Imorse vaknade jag av att telefonen ringer och självklart är de dolt nummer jag orkar inte svara utan trycker bort men inser rätt snart att de tar inte slut förrens jag svarar, sagt och gjort..
Under sommaren har dolt nummer ringt nån gång emellanåt dock har jag inte hört någon där, nu har de övergått till att varje lördag och söndag morgon ringer de. Idag svarade jag och tänkte att nu jävlar ska jag vänta ut människan, efter ett tag hör jag andetag iaf men inget mer så efter 5 minuter lägger jag på.
Kanske sitter du och läser min blogg också? de kommer bli polis sak av de här nu jag är fruktansvärt less ska kontakta telia under morgondagen för att försöka få ut samtals listan.

Jag och Vilda har just kommit in från långprommis i ett grått men härligt höstväder, hon har sprungit som en galning och ligger nu utslagen på soffan!
Fick otroligt mycke beröm över vilda då vi gick förbi en fotbollsplan fullt med barn och föräldrar, först då inser man hur mycke uppmärksamhet en kines drar till sig!

Nu är de dags att bege sig in i böckernas värld!

Inga kommentarer: