tisdag 27 oktober 2009

vansinne..

De sista jag orkar med på morgonen är att elden vägrar ta sig hitta nåt mer irriterande...
Veden vi har inne nu är nästan omöjlig att få igång, och kallt är de ja de är bara att bita i de sura och försöka igen suck!
Här gjorde vi morgon vid sex tiden kändes helt okej då Nellie sovit hela natten från klockan halv tio så även jag var utvilad.
Rikard och Lexie sover ännu rikard blev sen hem och klockan stog på halv fyra innan han kom till sängen, tydligen hade de varit problem med lastbilen och dessutom mycket att göra de är en mindre rolig kombination.
Så jag tror att jag och tjejerna ska ta oss våran promenad alldelens strax jag ska bara få i mig lite fika först, vilken är ett projekt på morgonen fika är ingen höjdare.

Planerna för dagen ja de blir prommis diskning och självklart massor av mys med underbaringarna. och just de jag höll ju på att glömma jag ska börja knåpa på några kort farsdag är på intågande och de måste göras kort tills då.

Kram på er

Inga kommentarer: