måndag 12 oktober 2009

Tisdag

Att vakna till en lapp med dom underbaraste orden kan göra vem som helst till den lyckligaste och hela dagen är räddad.

Gårkvällen blev lugn jag, Nellie och Lexie kamperade ihop i soffan och såg svenska hollywood fruar jag kommer sakna de här programmet som har erbjudit mig skratt och ilska under några veckor. Men jag har en känsla av att vi kommer få se mer av vissa av dom bla en viss anka.
Natten har varit bra bara min sömn som saknas kunde inte alls sova igår så de var tur att Nellie bara va vaken en gång inatt, men hon bestämde sig för att göra morgon klockan sex imorse då var jag mindre pigg men de är bara att gilla läget.
Nu sover hon sött i gungan och jag har hunnit med att fika och kika runt på datorn lite, snart är de dags att sätta igång och städa undan lite innan Nina dyker upp.

Igår fick jag ett brev på posten, Emmy hade skickat underbart fina smycken till oss alla i familjen jag blev så glad och rörd. De är precis ett sånt smycke som jag så länge velat ha och precis i min stil, från henne kommer de att beställas lite julklappar kan jag lugnt säga.
Tack än en gång Emmy!

Ikväll kommer äntligen lilla Lykkis hit ska bli roligt att se hur dom övriga i familjen reagerar får jag gissa kommer Reidar bli rädd han är ju inte direkt en katt som tar för sig, Lexie däremot lär ju ta hand om även denna bäbis som ska bli en del i flocken.
Jag hoppas verkligen att de kommer gå bra med Nellie också hon har ju hittils inte reagerat på nåt av djuren och jag hoppas att de så ska förbli.
jag ska göra i ordning klösträdet och fler skålar under dagen så allt är klart då mamma kommer hem med henne efter besiktningen.

Nu är de dags att ta tag i städningen, inte allt för roligt men de måste ju göras...

Kram

Inga kommentarer: