torsdag 15 oktober 2009

Nu är bloggen låst och ni som har följt med mig blev tillslut ganska många, jag hoppas nu att alla tar sig in med sina inbjudningar.
Många har nog funderat varför jag har låst bloggen efter att ha haft en öppen blogg i snart 4 år ja svaret är ganska enkelt de har dykt upp kommentarer från anonyma avsändare med mindre trevligt innehåll. Jag kan ta att folk ger sig på mig men när de berör min familj där går min gräns, de är jag som väljer att blogga inte rikard eller nellie och dom ska inte behöva ta skit för att jag väljer att blogga.

Nu är vi snart på väg till BVC för läkar undersökning på lillan hon ska även ta prover så kanske måste vi in på barn för att göra de. Jag undrar hur lång tid de dröjer innan man får svar på vad dom tror hon kan vara allergisk mot, ja jag får fråga idag.

De blir ett kort inlägg men jag uppdaterar då vi kommer hem!

Kram på er

2 kommentarer:

Frida sa...

Hej!
Tack för inbjudan :)
Lycka till på bvc idag, hoppas det går snabbt att få provsvaren så ni får bukt med allt.
Du får jättegärna ringa mig när du kommer hem så jag får höra hur det gått!
Har du tid att ses i helgen tror du? Annars kanske nästa vecka, saknar våra pratstunder! Det har blivit så lite av den varan senaste tiden..
Kramar

Carina A sa...

Tyvärr finns det avundsjuka männiksor för det är ju oftast det det handlar om när bittra kommentarer lämnas. Rätt åt den/de att han/hon/deom ej kan läsa din blogg nu...oj va surt det ska vara =). Hoppas ni snart får vetskap om Nellies allergi.
Kram