måndag 5 oktober 2009

Måndag

Usch vilken dålig uppdatering från min sida men de har helt enkelt inte hunnits med alls..
Nellie har varit mysesjuk idag och bara velat ligga nära så jag har suttit fast mest hela dagen, men de är så mysigt att sitta med henne om än de är lite frusterande att inte få något gjort här hemma men de får bli då Rikard är hemma istället...

Jag har bestämt mig jag tänker inte prova mer ikväll ser jag en klar förändring hos Nellie hon är mycket mer orolig och inte alls lika lugn och avslappnad som igår. Så nu lägger jag av med amningen för mig har de varit en tungt beslut då jag så gärna vill amma, men Nellie mår inte bra av de så är de bara. De känns otroligt tråkigt och jag har ända tills nu hoppats på att de skulle funka men nej de gör inte de.
Imorrn ska även alla fleece produkter bort här hemma kläder, filtar ja allt då hon även reagerar på det min lilla skrota.
Måste ringa BVC och be dom skriva ut mer specialerättning också så de är bäst man ställer klockan så vi inte missar telefon tiden.
Vi hoppas att med dom förändringarna får vi tillbaka den lilla tjej vi hade igår (söndag) de va en underbar dag hon mådde så bra, de var sån stor skillnad.

Annars är planerna för morgondagen promenad med hundarna lite städning och sen på kvällen kommer förhoppningsvis Pernilla förbi och hälsar på, blir trevligt med surr som jag har saknat de. Ska även rådfråga henne lite angående dopinbjudan.

Nu väntar vi på att Rikard ska komma hem än är de några timmar bort men då kommer han och kryper ner tillsammans med oss tjejer här hemma.

Go natt på er

1 kommentar:

Bili sa...

Hej!
Jag vet hur du känner angående amningen... Jag överväger också att sluta amma. Vi har ganska snarlik situation. Du är inte ensam!
Kram!