söndag 4 oktober 2009

Lördag

Blir en snabbt inlägg får uppdatera längre senare, Rikards föräldrar dyker alldelens strax upp :)
Hade en jätte trevlig dag igår med Evelin och Micke, Evelin lagade massor av underbart god mat och självklart myste hon med Nellie i massor.
Jag är så tacksam över att hon kom upp och hjälpte till!

Vi har nu gett Nellie specialersättning sen i fredags kväll och imorse kom förhoppningsvis vändningen utslagen är mycket mindre och hon är på mycket bättre humör, nu har jag prövat amma henne för första gången så nu får vi se hur hon reagerar.
Reagerar hon nu är de nåt annat än mjölk hon inte tål då jag har varit mjölkfri sen torsdag, måtte nu detta gå vägen blir tokig på att pumpa ur hela tiden. De finns fördelar och nackdelar med att ha lite väl mycket mat kan jag säga jag får pumpa i dö dagar.
Men är de så att Nellie bara tål ersättningen så är de bara att bita i de sura och sluta amma, hon ska må så bra som bara är möjligt.
Håll nu tummarna åt oss, att vi får en bäbis med en strålande humör och en fungerande mage :)

Som sagt en kort inlägg uppdaterar mer senare, på återseende!

Inga kommentarer: