måndag 26 oktober 2009

slut..

Både kropp och knopp värker, Nellie har sovit sammanlagt en timme sedan klockan ett idag och klockan har nu passerat halv elva.
Hon har fått utslag i rumpan som verkar svida så in i norden kan förstå att hon är väldigt irriterad och lessen. Så dagen och kvällen har bestått av luftning smörjning och åter luftning. Däremellan har både jag och Nellie behövt byta kläder x antal gånger då vi båda varit nerpinkade och bajsade.
När jag trodde allt va lugnt komme en Nellie kaskad spya i hela hennes säng och henne själv så då var de bara att börja om med klädbyte och renbäddning.
Nu i skrivande stund 23.00 sover äntligen våran ängel och verkar sova med ro, kan bara tänka mig hur trött hon är. Finns inget värre än att se att dom har ont och inte kunna hjälpa de gör ont ända in i hjärtat.
Förhoppningsvis är de bättre imorrn efter all luftning idag så vi har en glad bäbis imorrn :)

Nu är de dags för mig att renbädda säng,hänga tvätt och koka flaskor innan jag får bege mig mot sängen kanske hinner Rikard komma hem innan jag hinner mig dit.
Dags att sätta igång!

Go natt

Inga kommentarer: