onsdag 28 oktober 2009

Torsdag

Som vanligt är vi vakna att sova efter att klockan slagit 6 här hemma numera är ovanligt men nu när Nellie oftast sover från tio tiden på kvällen så är de faktiskt inga problem att kliva upp den tiden.
Elden är igång och Nellie sover i sin gunga igen så allt är precis som vanligt, jag har hunnit läsa lite bloggar och nyheterna.
Jag slogs dock direkt av att två unga människor har omkommit under natten i en bilolycka inne i Umeå livet är så orättvist så unga men ändå tar livet slut så fort.
De går en kall kår längs min ryggrad, huvva så hemskt.

Igår hade jag en super trevlig kväll Nina kom förbi med film och gotta och vi myste surrade och hade de super trevligt, vid tiotiden begav hon sig hemmåt då hon skulle upp och jobba. Tiden går så fort i hennes sällskap.
Rikard har jobbat hela natten så han lär ju sova nästan hela dagen lite drygt men ikväll är sista kvällen för veckan och imorrn gör vi helg.
Imorrn ska vi åka och väga på BVC innan vi beger oss mot stan och handlar diverse saker bla mina skor som borde ha kommit idag :)

Nu ska jag fika och försöka sätta igång dagen.

Kram på er

1 kommentar:

Ann sa...

Det var min förra granne som körde bilen :(