onsdag 7 oktober 2009

kväll

Huvudvärken vill inte alls ge med sig så här sitter jag med sprängande huvudvärk fråga mig inte varför jag inte ligger ner istället..
Nellie har precis somnat och jag hoppas hon har somnat för natten nu, de vore underbart för de innebär att jag alldelens snart kan gå i säng och få några timmars vila.
Kvällen har varit lugn Nellie har haft mat maraton och ätit kopiösa mängder tur vi har massor av mat hemma, hon kommer bli en stor tjej utan min mat också :)

Hon är så söt ända sen bb har hon försökt suga på tummen utan större framgång, men så ikväll har hon lyckats flera gånger de ser så otroligt sött ut.
De finns nog inget som kan göra en lyckligare än hennes underbara ansikte trots att de känns som att man är överkörd av ett tåg och inget hellre vill än att ligga under täcket kan man inte låta bli att le ända in i hjärtat då hon ligger och pratar och ler.

Har fortsatt med dopinbjudningarna ikväll så nu är texterna klara nu fattas bara min maskin så jag kan stansa ut bokstäverna, som jag längtar efter den som ett barn på julafton.
Men imorrn kommer förhoppningsvis avin och då ska den hämtas fortast kvickt, här ska göras kort.

Nej nu säger huvudet att lyset från skärmen är för stark och att de är dags för sängen.
Sov gott kära läsare!

1 kommentar:

Helena sa...

Här är en supersida med allergimat finns alla varianter den hjälpte mej mycket då min yngsta utvecklade diverse matallergier mm...tack och lov som 14 åring idag så har det växt bort..Sköt om er alla där hemma och lilltösen :) och lycka till..

http://www.allergimat.com/index.asp