fredag 16 oktober 2009

Fredag

Inte många mintuer kvar på denna fredag innan vi går över till lördag har varit dålig uppdatering men de har faktiskt inte hunnits med..
Morgonen började trögt med regn och med de följde även migrän huvva så drygt de kändes, men efter några tabletter och en hel del vila var jag på gång igen.
Vi hann både städa och plocka undan inför middag senare på kvällen, vid 6 tiden dök Nina och Daniel upp och vi åt god middag och har precis sett första johan falk filmen och jag måste säga att den va helt otroligt bra. Jag längtar redan och se de följande filmerna, jag tycker att dom var i klass med beck.
De har varit en perfekt kväll i otroligt trevligt sällskap. Nellie fick lite kläder av Nina och Daniel en underbart söt Barba pappa tröja och en body att ha under, jag fullkomligen älskar barba pappa så de va en jätte bra present. Så nästa klädinköp till Nellie blir just sånna kläder.
Tack än en gång för trevligt sällskap och dom fina kläderna!

Nu är de dags att göra kväll här hemma imorrn kommer Nellies farmor och farbror så de är tidig uppstigning här hemma!

Sov gott och på återseende imorrn

Inga kommentarer: