söndag 25 oktober 2009

07.10

Klockan är inte mycket men min älskade lilla tjej är lika glad ändå, för tillfället sitter hon i sin gunga glad över att se sina älskade lampor blinka. Tänk att en sån liten varelse kan göra en så pigg och glad på morron!
De är ljust ute och jag längtar redan efter prommis tyvärr kommer inte mamma och hundarna följa oss idag då min storasyster kommer på besök plus att de skulle komma en arbetsteraput till henne på morgonen. Men jag tänker iaf gå ut och gå de ska göras varje dag så är de bara.
Kanske Rikard vill följa med? ja jag får fråga då han vaknar.

Dagen igår var smått kaotisk jag höll på att få spel då Rikard kommer in och säger att bilen inte startar efter att han och min käre far har bytt olja och oljefilter på den förbannade bilen, jag älskar V50n annars men i de ögonblicket såg jag den brinna.
Hela eftermiddan gick och de kändes som att de enda som hände var att dom stog och kliade sig i huvudet. Alternativen haglade inte direkt utan slutsatsen blev att dom skulle dra ner den till stan idag, jag såg tusenlapparna ramla från himlen och mina planer gå i kras.
Som tur var ringer Nina och jag berättar hela episoden med nedstämd röst och till svar får jag, Grattis. Tack du tänkte jag men följande mening blir vi hade samma problem med audin vi drog igång den. Jag studsar ut ur sovrummet med hoppet uppe men grabbarna va inte direkt lyriska över min ide men dom prövar iaf och se på tusan gumsan startar.
Lyckan var enorm vilken lättnad, de tog lång tid innan dom erkände att de var en bra ide men just för tillfället brydde jag mig föga. Bilen fungerade!

Kvällen bjöd på top model och ensam mamma söker, nu vill jag att de ska vara söndag igen så jag får se resten av ensam mamma jag hatar de här med spänning och väntan usch så tråkigt.

Planerna för dagen är att promenixa städa lite kanske måste vi handla? ja de kan nog vara en bra ide annars lugna gatan.
Självklart ska vi träffa syster och Viktor ska bli roligt att se vad lillan säger om sin moster och kusin och framförallt vad viktor tycker om sin nya lilla kusin :)

Go morron!

Inga kommentarer: