onsdag 21 oktober 2009

kväll

Lugnet har infunnit sig även här Nellie och Rikard sover, Lexie ligger vid mina fötter katterna däremot har precis kommit igång och kör race inne i kontoret dom är ju roliga dom där två.
Snart är de dags även för mig att sova men jag funderar på att se andra avenyn om tjugo minuter missar ju alltid de på tisdagar eftersom de går samtidigt som desperate vi får se om jag orkar hålla ut tills dess.
duschen skulle också ha haft ett besök men de kändes lite jobbigt men jag vet att när jag väl står där är de skönt, ja vi får se.

Tog en urinsticka idag då jag har haft lite uvi känningar ett tag och ja jag har nog dragit på mig en sån så imorrn måste jag ringa vc och hoppas på att få en tid redan på eftermiddan.
Är livrädd att den ska kliva upp i njurarna de har jag prövat och de är ingen trevlig upplevelse vill jag lova, stickan visade utslag på de mesta så de måste ordnas.
Kommer jag mig in imorrn tar jag och mamma stan dagen imorrn istället för på fredag, de gillas.
Kanske mamma kan vara smakråd till en tunika också de vore ju perfekt.

Go natt kära läsare!

Inga kommentarer: