måndag 19 oktober 2009

Måndag

Just inkommen från en långprommis jag och mamma traskade på i en och en halv timme innan vi var hemma igen, de är underbart att komma sig ut på morgonen i trevligt sällskap.
Nellie blev dock lite less på slutet men vi klarade oss ända hem utan större skrik.

Igår hade vi en riktig myskväll vi såg film åt gotta och bara myste dom två följande johan falk filmerna var lika bra som den första och ikväll blir de att se den 4e.
Dom sätter ribban högt för dom två sista filmerna som kommer ut i november jag hoppas verkligen att dom lyckas lika bra med dom.
Nellie sov fram tills ett då var de dags för mat innan vi fick göra natt här hemma, när Nellie vaknade vid 6 tiden gick jag upp och gjorde mat och kände samtidigt att jag hade tungt att andas listade ganska fort ut vad som var problemet. Jag har en kota fel i bröstryggen detta har hänt flera gånger förut och jag hoppas att jag slipper uppsöka herr kotknackare för att bli av med de.
Problemet är att då jag går till en sån vill dom rätta till allt som är fel i min rygg och de gör de bara 7 resor värre så jag ska uthärda.

Planerna för idag är få de blir att städa undan (som vanligt) och i eftermiddag åka och hämta ut ett paket med Nellies kläder, är dock något sur på hm då de har tagit allt för lång tid och kanske måste jag skicka tillbaka overallen, förbannat! Nellie behöver verkligen en overall.

Nu ska jag sätta igång kanske ska man baka idag? ja vi får se vad dagen har att erbjuda!

Kram

1 kommentar:

IdaHilma sa...

aaaw back in buisness! hah eller vad man ska säga- kul att få läsa om eran vardag!! och vad skönt att det verkar gå bättre och bättre med lillan och magen hennes!