fredag 30 oktober 2009

Fredag

Fullspäckad dag morgonen började med BVC lillan är nu 58,5 cm lång och väger 5675 gram helt otroligt vad hon växer. Vi disskuterade Nellies tre månaders vaccinering och vi beslutade att hon inte kommer att vaccineras i tavlesjö då risken finns att hon reagerar på vaccinet och då är de långa tre mil in till stan. De samtalet skrämde mig lite vilken panik jag skulle få om Nellie slutade andas jag vill aldrig aldrig aldrig behöva uppleva det.
Vi begav oss sen mot stan och fotografering av Nellie väl där ringer BVC och säger att hon pratat med barn och att vi har en tid där den 24e november ska bli skönt att göra ett allergi test.
Fotografering bestämde sig Nellie för var pest och pina och satte sig genast emot så vi lär får hem butterkort på lillan :)
Klara där åkte vi mot stan och köpte allt inför dopdukning så skönt att de är fixat nu är allt utom blommor avklarat och de går ändå inte att fixa förrens dagen innan så de får vi spara till sen.

Vi svängde förbi och kollade om mina skor hade kommit från Löddeköping och till min lycka låg dom där och väntade på mig, dom passade perfekt och var super sköna självklart va dom även jätte snygga. Ska fota imorrn och visa er mina pärlor.

Ikväll har här varit lugnt och stilla vi har ätit fruktsallad och sett idol, mys. Nu inväntar vi slutet på Idol innan vi beger oss mot sängen. Imorrn blir de nog en sväng till holmsund och utförsäljning av nagelgrejer då ska här handlas :)
Några bilder från sängmyset ikväll

Go natt :)

1 kommentar:

Frida sa...

Åh, sötstumpan nr 1 är ju Nellie! :) Är så avis!! Längtar som en tok nu tills våran lilla tittar ut! :)

En sak har jag undrat jättelänge, hur får du dina bilder så man inte kan trycka på dem & förstora dem? Om man trycker på mina hamnar man på en ny sida där bara bilden finns med! Lite trist...

Hoppas du hittade vad du ville ha i holmsund! Vi hörs!
Kram