måndag 19 oktober 2009

kväll

Dagen har sprungit förbi men jag har hunnit med massor bullar har blivit bakade och i stort sett uppätna, hela huset har blivit dammsugit och städat undan. Har även hunnit hämta ut paketet med Nellies kläder så jag känner mig rätt nöjd med dagen.
Kroppen säger dock ifrån med stormsteg och min bröstrygg värker värre än allt men de har de faktiskt varit värt.
Nu laddar jag inför imorrn då jag ska fixa mina naglar, som jag har längtat! Ni som känner mig väl vet att jag har länge funderat på att utbilda mig till nagelteknolog men min kropp har satt käppar i hjulet men en dag hoppas jag att jag ska få chansen att utbilda mig och själv få hålla på med den underbara konsten.

Ikväll blir de att göra i ordning inför imorrn mamma ska vara barnvakt medans vi är i stan så jag ska försöka göra de så enkelt för henne som möjligt så hon slipper springa runt och leta saker överallt.
Ska försöka hinna platta mitt hår också, de va länge sen kan jag säga.

Imorrn kommer de bilder och de i maraton :)

Kram

Inga kommentarer: