söndag 11 oktober 2009

Söndag

Igår hade vi en riktigt trevlig dag, Daniel och Nina tittade förbi på eftermiddagen och vi fikade och surrade bort flera timmar insåg vi tillslut tiden går fort då man har roligt..
Nellie var vaken mest hela tiden medans dom var här så roligt att se hur medveten hon är om allt runtomkring sig nu.
När dom for satt jag mig för att greja med dopinbjudningarna medans Rikard och Nellie myste i soffan nu är de mesta färdigt till korten idag ska jag skriva ut de som ska vara på insidan sätta fast de och sen är jag färdig, äntligen!

Kvällen blev lugn och skön jag var helt slut då febern fortfarande satt i och kroppen känns som en 90 årings, tyvärr är de likaså idag. Dock är jag nog inte förkyld utan de är av tabletterna jag äter de står på bipacksedeln att influensa symtom är vanliga så jag får nog dras med de här en vecka till.

Emellanåt funderar jag på att lösenordskydda min blogg varför jag funderar över det är av den enkla andledningen att de finns så mycket mer jag vill skriva som jag inte har möjlighet till då jag vet att de finns dom som läser min blogg av fel andledning.
Samtidigt vill jag att vem som helst ska kunna läsa, men jag önskar att folk kunde hålla sig till sitt då skulle man slippa allt de här.
Ibland funderar jag på att helt lägga ner bloggandet för ibland står de mig ända upp i halsen när jag vet hur folk analyserar och vrider på saker till sina egna tankar.
Jag har en känsla av att även denna gång kommer jag låta den vara öppen, och än en gång kommer jag fortsätta blogga då jag faktiskt älskar att sitta här och skriva och de är väl igentligen de viktiga inte hur andra beter sig de är faktiskt deras eget problem.

Nu ska jag bege mig mot soffan och min underbara lilla familj, jag har allt jag kan önska mig och lite till!

Kramar

3 kommentarer:

Carina A sa...

Ja, det där med att lösenordsskydda är ju både plus och minus....jag hoppas i alla fall du vill fortsätta att blogga med eller utan lösenord....utan din blogg vore dagen något tråkigare...det hör liksom till att få läsa hur ni har det =).
Kram

Bili sa...

Jaa, jag var helt knäckt efter jag varit hos honom. Ringde amningsmottagningen när jag kom hem, men där fick jag inte heller någon klarhet. Men vi kör på ett tag till med amningen, så får vi se. Ska ringa till barnmottagningen imorgon och kräva att en provtagning görs, för det var ju därför vi kom dit i fredags...
Kram kram!

Madeleine sa...

Ja Frida jag förstår dig mycket väl! Men det är deras problem om dom vill bry sig om mera än dom ska göra! Jag tycker det är en bra sak med blogg då får man skriva av sig och få lite ro i kroppen! Tycker ju om att läsa din blogg med ;-) Vi msåte ju träffas framöver när dom börja bli lite större! Kramis på er