tisdag 13 oktober 2009

kväll

Flera har mailat mig och säger att de har varit problem med att kommentera så jag återgår som de var så de inte ska vara några problem. Så nu borde de vara fritt fram igen :)
Så ni som prövat skicka utan framgång skicka igen så hoppas vi på att de funkar bättre.
Roligt att de är många som vill följa med mig, de värmer.

Dagen har varit kanon Nina kom imorse och stannade till eftermiddagen de var riktigt trevligt, som vanligt hade vi massor att surra om och Nellie hängde glatt på i våra samtal. Så härdad hon kommer vara av tjejsnack när hon blir äldre..

Nu är de full rulle här hemma Lykkis har kommit och i skrivande stund håller hon och Reidar på att bekanta sig dock är reidar lite närgången men då säger lilla kaxfröken ifrån och de med basta.
Dom kommer nog bli riktigt bra kompisar inom kort dom är lika lekfulla bägge två.
Håller på att ladda kameran så jag kan ladda in bilder på datorn så ni får se vårat underbar nytillskott, hon är bedårande.
Vi hoppas att Lykkis syskon får de bra i sina nya hem och att vi kommer ses igen, man får en speciell relation då man varit med från start.

Jag sitter och kikar runt på vinterjacka och skor, har hittat några riktiga guldkorn kanske dags att beställa lite kläder :)


Kram på er

7 kommentarer:

Linda sa...

Hej syster, skönt att se att ni verkar ha fått ordning på Nellies mage! Här hemma växer viktor så det knakar och är ett litet busfrö som gillar att dansa och hoppa omkring. Vi funderar på att komma upp och hälsa på snart eftersom jag ändå bara går hemma nu arbetslös som jag är - ska bli kul att få träffa lilla systerdottern och så får Viktor öva sig lite på att se en bebis ;)

Naturligtvis vill jag gärna fortsätta läsa bloggen - ta hand om er.
Kramar
Linda

lindanimrodsson@yahoo.com

Bili sa...

Hej! Jag fortsätter mer än gärna att följa dig! :D

bibbix@hotmail.com

Kram!

Carina A sa...

Gonatt!
Min mail:
carina.andersson67@live.se

Anonym sa...

Vi med jue! Coca_colan_83@hotmail.com

madeleine sa...

meen hann inte skriva mitt namn... Det är ju vi som blev anonyma/ kram

Evelin sa...

Hallå hallå! Jag vill också vara med :) evelin.eriksson@shell.com

Hörde annars från Rikard igår att allt var bra med er, förstår att ni har mycket att ordna med nu innan vinter kommer så vi får planera in en annan helg att träffas allihopa!

Ta hand om er! Kram

bobbo sa...

Nej, vad tråkigt att du måste till att lösenordsskydda den. Men jag hänger gärna på och fortsätter läsa Frida. :)

tajn.j@hotmail.com