måndag 14 juni 2010

Tisdag

Vi har faktiskt haft en bättre natt, första halvan fram tills tre var de samma visa men efter tre sov hon faktiskt fram tills sex mycket skönt. Febern är fortfarande densamma och humöret därefter hon är snorig men har inga andra symtom på förkylning, ja vi vet faktiskt inte vad de är för nåt.
Jag och N hade tänkt ha filmkväll ikväll måste ringa och höra om hon vill komma trots att Nellie inte är pigg dom ska nämligen ha fullt med folk under helgen så hon är kanske inte så sugen på att bli smittad.

Dagen blir otroligt lugn som tur är så erbjuder vädret ingenting så vi behöver inte känna att vi missar nåt när vi håller oss inne, rätt vecka att ha feber med andra ord.
Jag ska försöka städa lite här inne så mycket som nu går med Nellie som helst bara är kring mina ben, älskade lilla skatten min.

Dags att rädda tvdosorna från min lilla marodör, tänk att de man inte får ha är de roligaste som finns!

Inga kommentarer: