onsdag 23 juni 2010

kväll

Jag har verkligen inte orkat blogga förrens nu, min kropp har lagt av helt efter dagen. Men när jag tittar tillbaka på hur roligt vi haft är de värt de. Jag, Nellie, Robert & Sara va nere i stan till tio för att slippa trängas med allt för mycket folket men fort blev de fullt.

Solen sken och vi alla njöt av att få gå runt och kika på alla reor som finns. Hittade Nellies midsommar kläder rätt fort de blev verkligen superfint, hon kommer bli supersöt i dom. Köpte även ett par sandaler till de va sista paret vilket jag förstår då alla som har små tjejer vi ha precis sånna där. Vi fortsatte och både jag och mamma hittade oss jättefina kläder sällan jag köper åt mig själv men den här gången hittade jag verkligen grejer jag gillade. Ännu mer perfekt va ju att de mesta va på rean. Jag köpte både klänning till midsommar och en superfin Nike zip tröja lite mer grejer fick även följa med hem. Jag är otroligt nöjd med dagen de har verkligen varit supermyigt!

Rikard kom hem sent och vi alla va rätt trötta så de blev en sen middag men ack så god just för att fira semestern. Nellie ville inte alls sova och jag fick kämpa rätt länge för att hon skulle somna och efter de tog min ork slut så efter de har jag legat på soffan, vilket va välbehövligt. Nu sover hon iaf gott lillumman.

Imorrn finns massor att göra inför midsommar så vi har de vi gör, Nellie blir även hela tio månder stora tjejen våran! Som vanligt ska jag göra en lista över vad som hänt sista månaden bäst att börja fundera nu så man kommer ihåg allt.

Nu stänger jag igen och beger mig mot sängen, Go natt gott folk!





Inga kommentarer: