lördag 26 juni 2010

Kväll

Vi har haft en riktig myskväll, Rikard tog Nellie efter middagen och jag gick ut till kaninerna och städade och grejade. När jag kom in hade Nellie både badat och lagt sig de är tur älsklingen är duktig. Vi hyrde film och dukade fram cola och popcorn vi såg farsan en riktigt härlig film faktiskt, otroligt rolig och något pinsam en helt klart sevärd film iaf.

Nu är de snart dags för sängen både jag och R är rätt trötta efter två hektiska dagar, men de har varit otroligt roligt. Imorrn börjar vi (läs mannen i huset) greja ute. Jag ska ta ner syskonbarn och respektive och få hjälp med ogräsrensning, dom är helt fantastiska! Min kropp orkar inte riktigt med de så då är de tacksamt att få hjälp.

Hoppas ni har haft en superbra midsommarhelg! Go natt


Inga kommentarer: