tisdag 22 juni 2010

Kväll

För en gångs skull är jag klar i tid med kvällsbestyren ute numera kan man ju vara ute hur länge som helst och greja tiden försvinner allt för fort.
Nellie sover lugnt och stilla äntligen verkar medicinen ha verkat och de onda i örat minskat, underbart inför midsommar och allt.
Imorrn går Rikard på semester så härligt så ikväll är sista kvällen han går i säng supertidigt och inte kommer hem förrens sent dagen efter.

Medans Rikard jobbar ska vi åka in till stan handla mat och shoppa lite bla ska Nellie ha en klänning till på fredag kanske ska även jag kika efter lite kläder, vi får se vad vi hittar.
Hoppas de inte är massor av folk dock är de väl en överhängade risk att de är just de så här dagarna innan midsommar. Vi ser iaf fram emot en härlig dag!

Jag har precis duschat och ska bege mig mot sängen med en bra bok innan jag lägger igen dom blå! Go natt

1 kommentar:

Frida sa...

hej!
hur är det för er? mår nellie bättre??
såg på blocket att en av sumos bröder är till salu nu... du kan ju kolla när du har tid över: http://www.blocket.se/vasternorrland/Underbar_blandrasvalp_28132716.htm?ca=2&w=2

hör gärna av dig!
kram kram