tisdag 1 juni 2010

Onsdag

Vi har haft en bökig natt så vid femtiden insåg jag att för att få sova nånting mer måste jag ge henne välling och ta henne till sängen. Och faktiskt så fungerade de, de tog ett tag innan hon somnade men sen sov hon till efter sju.
Men trots de är man rätt trött idag, Nellie verkar inte alls känna av nattens bravader utan håller igång precis som vanligt.
Insåg att de är faktiskt rätt skönt att kliva upp kring 6 man hinner med otroligt mycket på morgonkvisten då, en timme gör en hel del.
Så vi får se hur Nellie styr sovtiderna idag tror jag tar mig en prommis med henne vid tio tiden då somnar hon förhoppningsivs. De får helt enkelt bli en sen morgonlångprommis då istället.

De är underbart väder ute idag så jag tänker vara ute så mycket som de bara går idag blåser de knappt ens och faktiskt är de lite värme i luften, underbart!

Dags att dra igång med de som ska göras!

Inga kommentarer: