söndag 13 juni 2010

fel

Något är galet med blogger idag, har försökt logga in ett par gånger men får bara upp felkoder ja ja nu verkar de ju fungera iaf.
Nellie sover och vi har sett lite tv, hon har varit som en liten svans idag så fort jag har lämnat henne en meter har de blivit fullt skrik. Inte lätt när man inte är riktigt pigg, ikväll verkade de dock lite bättre så de känns skönt.
Förhoppningsvis sover hon bra inatt och vi är på banan imorrn igen!

Jag är rätt slut efter dagen så jag har planer på att bege mig mot sängen alldelens strax annars orkar man aldrig med natten och morgondagen.

Jag kikar på nätet hittar massor som gärna skulle få köpas hem men de får vänta ett slag, men de finns så otroligt mycket fint nagelpyssel som man mer än gärna skulle vilja ha!

Go natt



Inga kommentarer: