måndag 21 juni 2010

kväll

ännu en läggning med mycket gråt och lessamheter efter ett tag sätter sig Nellie upp pekar på öronen och gråter ännu mer, de gör ont ända in i hjärtat. Tur nog gav jag henne alvedon som började verka efter 20 minuter, jag tycker så synd om henne måtte nu detta ge med sig.

När Nellie väl hade somnat passade jag på att smyga mig ut i de underbara vädret ute självklart med babyvakten i högsta hugg, annars kan jag aldrig vara lung även om Rikard sover i samma rum.
De underbara vädret utbyttes efter en stund mot hällregn väldigt knepigt väder måste jag säga. Men jag fick iaf plantera lite blommor och rensa lite i en rabatt, de är underbart att få knåpa på ute. Förhoppningsvis lyser solen på oss imorrn så då kan vi vara ute och plantera lite.

Passade på att träna lillskrutt också hon är otroligt duktig jag tror poletten har trillat ner även för henne, numera kan hon hålla fokus och släppa allt annat.

Nu är de dags för sängen jag behöver all sömn jag kan få!

Inga kommentarer: