onsdag 2 juni 2010

kväll

Nu har lugnet lagt sig här hemma Nellie sover sen en timme tillbaka, Rikard har också gått i säng. De va ju tänkt att Rikard skulle kliva på ledigvecka imorrn men så blir de inte, han åker söder över inatt och kommer inte hem förrens på fredag. De kommer bli otroligt tomt här hemma men de är tur jag har Nellie.
Jag har varit och gjort kväll ute också, skönt att ha de bortgjort i tid.

De ser ut att bli fint väder även imorrn så då blir de ännu en till ute dag. Kanske försöka få sig lite mer färg på kroppen idag har iaf ansiktet fått sig lite färg, jag hoppas verkligen de blir en fin sommar så man slipper gå runt och va blek hela sommarn.

De blir snart sängen för min del jag ska duscha först också så de är väl bäst jag sätter igång så jag kommer mig i säng innan Nellie vaknar första svängen!



Inga kommentarer: