lördag 19 juni 2010

Söndag

Igår kväll fanns inte tiden för någon ordentlig uppdatering, jag hade bestämt att jag skulle fixa naglarna (som jag har längtat) samtidigt insåg vi att nånting är fortfarande galet med Nellies öron. Så efter en och en halv timme somnade hon gråtandes, hjärtat mitt.
kände mig något stressad att hinna bygga naglar fram tills vi skulle i säng men jag hann iaf kan säga att de känns att man inte byggt naglar sista två åren. Men de är sjukt roligt och jag är riktigt nöjd med resultatet.

Natten har varit allt annat än lugn, vi hann precis lägga oss då vaknade Nellie för att inte somna om förrens halv två. Hon grät och höll sig för örat lillgumman jag lider så hemskt med henne, när hon väl hade somnat sov hon bara korta stunder innan hon vaknade igen.
Pratade med sjukvårdsrådgivningen och dom tyckte vi skulle åka in idag om de fortfarande inte blivit bättre, så vi får se hur de är nu på morgonen men risken är nog stor att vi får göra en akut resa till.
Finns ju inget värre än då ens barn är sjuka de skär i hjärtat då jag inget kan göra. Nu måste vi bli av med de här så vi kan återgå till normala sov tider och en glad Nellie.

Nu är de dags för lite fika sen väcka rikard som får ta över en stund och jag får sova nån timme till.

Inga kommentarer: