söndag 6 juni 2010

Kväll

Vi har hunnit med massor idag, Rikard har grejat med veden och rivit gamla altanen. Jag och Nellie har planterat lite och gjort klart de mesta för att så i trädgårdslandet.
På eftermiddan tog vi oss en sväng förbi Ådala för lite fika och massor av surr, som vanligt är de alltid supertrevligt och tiden går allt för fort. Men i veckan ska vi träna igen så då får vi surra ännu mer. Dessutom hade D skaffat mig ett par pallkragar som nu pryder mitt land, jag är så tacksam! Nu ska jag ge mig på att odla lite lök också helt perfekt!

Nellie sover efter en fullspäckad dag, imorrn väntar nya äventyr bilen ska in på service och vi ska kika på dator min bärbara har slutat ladda och med andra ord gjort sitt. Vi försöker rädda alla bilder som är på den och sen får den stå min egna trotjänare.

Nu är de snart dags för sängen om man ska orka med natten!


Inga kommentarer: