söndag 13 juni 2010

Ny vecka

Jag hade hoppats på en lugn natt med få uppstingningar men tji fick jag, en gång i timmen har jag varit uppe och sen drog morgonen igång vid halv sex. Ett som är säkert är ju att man är trött iaf men inte mycket att göra nåt åt, tur att Nellie alltid är på ett strålande humör på morgonkvisten.
Just nu är de fullt race på golvet tillsammans med katterna Nellie tycker de är superkul att följa varje steg dom tar katterna verkar mer tycka att de är lite märkligt att dom har en stor svans efter sig.

Jag försöker vakna till liv med lite fika och tvtittande men de dröjer nog nån timme till innan jag kanske känner mig som en människa igen. Kanske borde jag lägga mig en stund då R kliver upp, vi får se om jag har ro att göra de.

Vädret är ju ingen höjdare idag vi har inte ens begett oss ut och hämta tidningen kanske borde klä på oss och bege oss ut, hämta lite ved och göra en mysbrasa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Frida, tänkte skriva svar på ditt sms, dock fick jag en ny mobil i present i helgen så jag har inte förstått hur man gör det med den ännu. Hoppas Nellie har kryat på sig. Dopet blev bra. /Stina