tisdag 8 juni 2010

kväll

Nu har vi lugnat oss här hemma, Nellie ligger iaf i sängen sover gör hon inte än. Vi har grejat ute nästan hela dagen, Rikard har gjort dom tunga grejerna och jag har haft nöjet att få så och plantera helt underbart. Så nu är de mesta sått jag har lite granna kvar men de får bli en annan dag min kropp säger ifrån och då är de dags att lyssna.
Robert & Sara har varit här innan Nellie skulle i säng dom busade och myste, Nellie älskade all uppmärksamhet. Imorrn ska vi försöka umgås en hel del med dom, de är så roligt när dom är uppe.
Rikard börjar jobba inatt så vi blir solo kvist, den här ledigveckan har gått allt för fort men han har ju jobbat tre dagar extra så de är ju inte så konstigt. Men nu räknar vi ner dagarna tills semester, då ska de byggas altan och mysa de kommer bli underbart!

Nu ska jag göra kvälls sysslor innan jag ska sätta mig och se unga mödrar med lite popcorn!


Inga kommentarer: