söndag 20 juni 2010

Morgon

Nu är vi återigen inne på en ny vecka Rikard jobbar sina sista dagar innan nästan tre veckors semester, de känns otroligt härligt!
Idag har Nellie ingen feber men hon pekar på örat och gråter ungefär så har de varit halva natten, som jag lider med min lillskrota. Förhoppningsvis börjar vi få effekt på penecillinet redan i eftermiddag (önsketänkande).

Jag kikade just väderleken de skulle jag aldrig ha gjort nu ser de helt plötsligt ut som att midsommar ska bli mulen och 16 grader, ganska stor skillnad mot för vad dom visade igår 25 grader och sol. Ja vi kommer iaf få en supertrevlig midsommar i goda vänners lag, men lite värme och sol hade inte alls skadat.

Idag tänker jag trotsa alla sjukor och annat och bege oss ut på promenad, Nellie får jag klä på ordentligt sen ska hon ju ligga ner i vagnen så därnere blir de ju varken kallt eller blåsigt. jag tror vi bägge behöver lite frisk och härlig luft.

Nu ska jag rädda blomkrukorna och dom andra grejerna som står i fönstret, hon är snabbare än rackarn!

1 kommentar:

jessie james sa...

det gör det verkligen.. :(