lördag 5 juni 2010

Söndag

Här har de inte blivit mycket sömn på morgonkvisten inte inatt heller tänderna verkar vara superjobbiga för henne. Lite onödigt att de skulle komma så många samtidigt så fort den ena har spruckit upp lite grann börjar nästa. Men jag försöker tänka att de snart är över, snart får vi sova igen...
Rikard sover och jag tänkte att han får komma upp och lösa av mig på en timme jag måste få mig nån timme till sömn annars slutar den här dagen i katastrof.

Idag verkar iaf vädret lovande blåsten har lugnat sig och solen skiner, förhoppningsvis får vi en fin dag idag de skulle verkligen uppskattas.

Hoppas ni får en underbar nationaldag!

1 kommentar:

madeleine sa...

Hej gummsi! Ja fasen ja känner mej så glad och hoppas ja får vara det länge nu. Nä fasen inte kul när hon alltid är sjuk tycker jag.. Men det går väl över också hehe! Húr många tänder har nellie nu? Leia har snart 6st 4nere och 2uppe, men det är bubblor överallt så det kommer bara mera och mera. kram