torsdag 31 juli 2008

Torsdag

Otroligt varmt men solen har försvunnit och ersatts av moln och åska, än så länge är den på så långt håll att man behöver inte bry sig så hårt och jag hoppas att den håller sig på de avståndet..

Igår gick vi ju ner och badade (därifrån är bilderna i föregående inlägg) Vilda springer glatt ner i vattnet en eller två gånger sen får de vara bra. På vägen hem fick hon för första gången i sitt liv se tjurar på nära håll och vilken reaktion min kanontuffa dam blev helt plötsligt en liten fegis och sprang raskt upp i mitt knä och satt på min axel för att ständigt kunna ha koll på vars dessa monster höll hus. Vi skrattade gott åt hennes oroliga ansiktsuttryck..
Väl hemma var de dags att träna kakan som vanligt gick de riktigt bra och med korv som belöning blev de ändå mer gaist än vanligt :)

Igår passade jag på att göra ett födelsedags kort, kan dock inte lägga in de här riktigt än då själva födelsedagsbarnet ibland är inne här och kikar så efter söndag blir de att lägga in de :)
På söndag åker vi ju till Piteå ska bli riktigt roligt, så på söndag kväll kommer jag hem till stan och blir åter stadsbo ett tag..

Nu är de dags att ta sig lite fika, digestive mums!

Inga kommentarer: