onsdag 9 juli 2008

Onsdag

Tiden går men här hemma känns de som att tiden står stilla, att lägga sig igår utan Siri vid min sida va tungt, riktigt tungt...
Jag hör hennes steg vid dörren jag hör henne äta ur skålen fast jag så väl vet att hon inte är där. Jag tror inte jag har helt förstått att hon inte kommer tillbaka mer, jag tittar på bilderna och gråter hur kunde de gå så snett?
Vars tog mitt busfrö vägen? vars tog hon vägen hon som skulle följa mig vid min sida?
Jag tänker på henne och ser henne framför en stor grön äng med massor av vatten, något bättre hade Siri inte kunnat tänka sig..
Jag hoppas du har de bra min ängel, jag hoppas du förstår att allt jag ville va att hjälpa dig hade jag kunnat göra nåt för att förändra allt så hade jag gjort de.. Men de gick inte, jag va tvungen att hjälpa dig till ett bättre ställe...

Jag försöker hålla mig sysselsatt hela tiden, har spacklat de mesta i sovrummet nu, bara gardinbeslagen kvar men de kommer jag göra till veckan då allt ska ur sovrummet...
Jag hoppas verkligen de blir fint, syster har fixat till bilden jag ska ha så den kommer bli jätte fin :) Tack snälla älskade syster!

Kan inte tacka er som hört av er nog, ni har varit ett jätte stort stöd för mig!
Linda som skrev på min blogg som själv hade tagit bort en hund, kan inte du skicka mig ett mail? frajjdo@hotmail.com jag vill gärna komma i kontakt med dig :)

Nu ska jag och Vilda träna, vi har en del att ta igen efter dessa veckor!

Inga kommentarer: