tisdag 29 juli 2008

Tisdag

Pissdag, har varken haft ork eller lust att göra något alls idag har bara kännt mig deppig och lessen ja ni vet hur de är då man har en dålig dag..
Således har de heller inte blivit nått bloggande, vilket jag i vanliga fall älskar..

Så vad händer här hemma? jo jag tränar på en hel del med hundarna, ska ut sista passet efter jag skrivit klart här med kakan. Hon är så tacksam att träna och jag ser att vi faktiskt gör framsteg om än små så finns dom där..
Hon kommer förhoppningsvis bo nån dag i veckan hos mig framöver så vi får tid att träna är nästan omöjligt att komma till tävling om hon inte bor hos mig en del. Vi får se vad hon gillar de men förhoppningsvis tycker hon att de är kul att ha varierande tillvaro..

Idag har jag legat i solen och just där har jag tänkt ligga VARJE dag så länge de är så här fint väder då jag faktiskt har ett vad att tänka på :P Brunast om en vecka vinner, självklart är jag med tokig som jag är...

Allt runt skolan går för tillfället trögt då både studievägledaren och FK har semester, åhh jag som vill veta hur allt ska bli jag är så peppad.. Väldigt mycke ska hända för att detta inte ska få gå igenom jag tänker se till att de funkar så är de bara..
Kan du fatta att få säga när folk frågar jaha frida va gör du på dagarna då? Jag pluggar hörde ni snart kanske jag har ett svar då folk frågar jag pluggar, jag ska bli något bara i min egen takt tårarna kommer i mina ögon då jag tänker på att jag kanske kan få något att göra på dagarna de skulle betyda allt.. De är kanske svårt för er som alltid har jobbat/pluggat att förstå hur mycke detta betyder för mig men just nu är de min stora ljuspunkt.

Mycke händer just nu och jag älskar de på söndag är de Piteå som gäller och till veckan är de målning :)

Inga kommentarer: