söndag 27 juli 2008

Söndag kväll

Sovmorgon, vaknade halv tio med ett ryck verkligen dags att kliva upp jag är otroligt bortskämd då Vilda mer än gärna sover till 11 utan att klaga..
Men jag vill komma mig upp iaf!

Igår kom Pernilla & Andre förbi en sväng på kvällskvisten, som vanligt surrades de fikades och skrattades. Vi skrattade tills vi grät bägge två, vissa historier kommer aldrig att glömmas...
Tack för att ni kom igår och lyste upp min dag.

Träningen går kanon om än en stor del av dagen har gått åt till badning, rakning och annat pyssel med tjejerna tyvärr ville inte Vilda ställa upp sig inför kameran ikväll gör ett nytt försök imorrn då de förhoppningsvis är varmare..
Förövrigt börjar hon kliva in i spök/trots åldern nu, hon är inte längre min bäbis som springer runt mina hasor hon tar nu längre och längre strapatser och njuter i fulla drag över att matte ropar.. Men som alltid är hon lika söt och lika lätt att lura, lite frolic gör susen..
Och ja jag som härjar en del på vovve vet att frolic inte är jätte bra MEN som godis och belöning tycker jag de är perfekt då Vilda älskar de och skulle göra de mesta för en frolic bit..

Nya spännande saker på gång, ska ringa om allt imorgon Pernilla berättade igår om ett helt perfekt sätt för mig att plugga, de låter nästan för bra för att vara sant. Så imorrn ska jag se hur möjligheterna ser ut för mig att få plugga, de blir dock inte fasta lektionstider utan jag kommer plugga hemifrån och ha lärarstöd vid sidan av då jag behöver de.. Vilket betyder att jag kan gå till skolan då jag är tillräckligt pigg och orkar, hur bra låter de inte? Lyckan skulle vara total..
Så imorrn vet jag förhoppningsvis mer då jag pratat med komvux och FK.

Dock finns de annat som får mig att får huvud bry, orkar igentligen inte lägga ner energin på de men jäkligt knepigt är de.. Fundera er inte sömnlösa över detta, för de gör inte jag men jag trodde faktiskt du va bättre än så...

Nu är de sängen och go natt här hemma för idag, nya tag imorgon :)

Kram Frida

1 kommentar:

Carina A sa...

Halloj! Hemma från Stugan då bäckenet gav upp....låter kanon att få plugga hemifrån och gå när man orkar...hoppas du får positiva besked. Du kan väl slå en pling får jag höra hur det gick?
Kram C